فرمت فایل : پاورپوینت (لینک خرید و دانلود پایین صفحه)
قابل ویرایش
تعداداسلایدها :25 اسلاید
فهرست مطالب
عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری
روشهای عمومی قیمت گذاری
قیمت گذاری کالاهای ابداعی
قیمت گذاری مخرب
قیمت گذاری روانی
قیمت گذاری خط محصول
قیمت گذاری اختیاری
قیمت گذاری محصولات مکمل
قیمت گذاری محصولات فرعی
قیمت گذاری مجموعه ای از محصولات
قیمت گذاری تبعیضی
قیمت گذاری تخفیفی
قیمت گذاری تبلیغاتی
استراتژی قیمت گذاری پویا
قیمت گذاری سبز
نتیجه گیری
بخشی از اسلایدها :
قیمت عبارت است از مبلغی که شرکت بابت مبادله خاصی، از مشتری دریافت می کند و ممکن است شامل قیمت محصول، هزینه بارگیری ، حمل و نقل ، ضمانت و هزینه های مالی باشد که مشتری باید پرداخت کند.
عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری
نوع بازار
قوانین و مداخلات دولت
هزینه ها
قیمت محصولات شرکت های رقیب
روشهای عمومی قیمت گذاری
روش اضافه بر هزینه تمام شده
تعیین قیمت بر اساس قیمت جاری
قیمت گذاری مناقصه ای
قیمت گذاری مخرب
شرکتها قیمت پایین تری را نسبت به رقیببانشان برای محصولات خود تعیین می کنند و می دانند که رقیبانشان نمی توانند با قیمت مشابهی محصول تولید کنند و سود ببرند.
قیمت گذاری تخفیفی
بسیاری از شرکتها ی تولیدی برای مشتریانی که محصولات را با شرایط ویژه خریداری می نمایند، قیمت های اصلی را کاهش می دهند .
تخفیف نقدی
تخفیفات مقداری
تخفیفات عملیاتی
تخفیفات فصلی
تخفیف معاوضه ای
تخفیف تبلیغاتی
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
فارسی ساز Assassins Creed Black Flag نسخه PC تلگرام : ParsiTeamCH@ سایت : ParsiTeamSite.ir ... ...
فارسی ساز The Witcher 2: Assassins of Kings ... ...
√جدیدترین آپدیت فروردین ۱۴۰۴√ بسم الله الرحمن الرحیم **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان (تضمینی و تست شده)** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...