فرمت فایل : پاورپوینت (لینک خرید و دانلود پایین صفحه)
قابل ویرایش
تعداداسلایدها :22 اسلاید
فهرست مطالب
تکلیف مدیران و کارکنان براساس ماده 25قانون مدیریت خدمات کشوری
مفاد منشور اداری اخلاقی
اهداف منشور
اصول حاکم بر منشور اداری اخلاقی
متن سوگندنامه کارکنان
پیشینه سوگند کارمند در قانون
هدف از آشناسازی مردم با حقوق و تکالیفشان
شیوه های اطلاع رسانی عمومی
اقدامات دستگاه ها برای رعایت تساوی حقوق مردم در شرایط مساوی
تکالیف دولت در تأمین حقوق مردم و مراجعان
بخشی از اسلایدها :
مقدمه
در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردم سالار ومردم مدار حکومت از آن مردم است ومردم مستقیما در سرنوشتشان ودرتعیین ارکان نظام دخالت دارند وبر همین اساس است که در مراجعه به دستگاهها به آنان ارباب رجوع گفته می شود واین حکایت از ارزش وجایگاه مردم در نظام اداری دارد . لذا درچنین شرایطی میبایست متناسب با این نقش ، قوانین ومقرراتی وضع گردد که به خوبی حقوق مردم را استیفا نماید .
مفاد منشور اداری اخلاقی
الف) انجام وظایف و مسئولیت های شغلی و سازمانی
1-رعایت نظم و انضباط در انجام فعالیت ها و حضور بموقع
2-پشتکار و جدیت در انجام وظایف و مسئولیت ها و انجام صحیح، دقیق و بموقع آن
3-به روز نگه داشتن دانش در زمینه فعالیت های شغلی
4-ارزش گذاری به ایده ها و افکار جدید و تلاش برای اجرای آن
5-تلاش برای افزایش بهره وری فردی و سازمانی
6-حفاظت از تجهیزات و سرمایه نظام اداری و استفاده مطلوب از آنها
7-عدم تأثیرگذاری روابط خویشاوندی، قومی، جنسی، نژادی و مذهبی در فعالیت ها، تعاملات و تصمیمات اداری
8-تقویت روحیه انتقاد پذیری
9-در نظرگرفتن رضایت خداوند در هر حال و خدا را ناظر بر اعمال و کردار دانستن
ب) رفتار و برخورد با ارباب رجوع
1-مردم و شهروندان ذی حق در نظام اداری هستند. تلاش نمائیم با ایجاد ارتباط مناسب و ارائه خدمت بهتر، تصویری مثبت از دستگاه اجرایی و نظام اداری در ذهن آنان ایجاد کنیم.
2-به مراجعه کنندگان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین و مقررات و ضوابط خدمت ارائه کنیم.
3-در محدوده وظایف شغلی اطلاعات و راهنمایی های لازم و مناسب به ارباب رجوع ارائه و در زمینه خدمات، شفاف سازی کنیم.
4-خواسته های قانونی ارباب رجوع را در چارچوب وظایف خود با صحت، دقت و سرعت و بدون تشریفات زاید اداری و تحمیل هزینه های اضافی انجام دهیم.
5-به ارباب رجوع احترام گذاشته و با آنها گشاده رو باشیم.
6-به نظرات و پیشنهادها و بازخوردهای شهروندان و مراجعه کنندگان به عنوان منبعی گرانبها برای بهبود عملکرد نگاه کرده با دید منطقی به آنها توجه کنیم.
7-به نظم و آراستگی شخصی و محل کار خود توجه کنیم.
8-سعی کنیم تا فرهنگ تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم به یک ارزش حاکم در نظام اداری تبدیل شود.
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...
بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓ **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...
یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...
دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...
دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...