در صورت هرگونه مشکل در خرید و دانلود فایل ها یا راهنمایی بر روی گزینه " تماس با ما " که در منوی بالای سایت قرارداده شده کلیک کرده و پیغام خود را برای ما ارسال کنید.

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 35
  • بازدید دیروز : 80
  • بازدید کل : 436108

پاورپوینت مدیریت مذاکره


پاورپوینت مدیریت مذاکره

فرمت فایل : پاورپوینت (لینک خرید و دانلود پایین صفحه)

قابل ویرایش

تعداداسلایدها :14 اسلاید

فهرست مطالب

مذاکره چیست؟

اهداف مذاکره کدامند؟

انواع مذاکره

راهبردهای مذاکره

فنون غیراخلاقی درمذاکره

زنان درمذاکرات با مردان چه تفاوتی دارند؟

گامهای مذاکره اثربخش رانام ببرید؟

انواع مذاکره کننده

بخشی از اسلایدها :

مذاکره چیست؟

مذاکره فراگرد تصمیم گیری توافقی بین افراد به هم وابسته و با ترجیحات متفاوت است یا می توان گفت مذاکره فراگردی است که دو یاچند نفر یا گروه دارای هدفهای مشترک ومتضاد، طرحهای پیشنهادی خود را بیان می کنند وشرایط خاص خود را مورد بحث قرار می دهند تا احتمالا" به توافق برسند.

انواع مذاکره

مذاکره توزیعی:

این نوع مذاکره بطورمعمول درباره یک مورد به تنهایی صورت می گیرد که درآن سودیکی به ضرر دیگری تمام می شود و از این جهت آن را مذاکره برد و باخت می نامند. این مذاکره اغلب در زمینه مسائل اقتصادی است و قدرت در آن نقش کلیدی ایفا می کند.

مذاکره تلفیقی:

در این نوع مذاکره، مذاکره کنندگان مسائل طرفین را شناسایی وگزینه ها را معین و ارزیابی می کنند و با بیان آشکار ترجیحات خود، توامان به گزینه مورد پذیرش طرفین نائل می آیند.

مذاکره ساخت دهی مبتنی برگرایش:

در این مذاکره ، هریک ازطرفین، الگوی ویژه ای از رابطه میان فردی به نمایش می گذارند که تعامل آنان را تحت تاثیر قرار می دهد.

مذاکره درون سازمانی:

گروه ها اغلب ازطریق نمایندگان خود مذاکره می کنند و هرنماینده یا مجموعه نمایندگان تلاش می کنند تا درگروه خود تعارض درون گروهی راحل کنند و به اجماع نظر برسند.

راهبردهای مذاکره

راهبرد رقابتی:

این راهبرد درمذاکره توزیعی کاربرد دارد و برکسب هدف های یک طرف به قیمت عدم دستیابی طرف مقابل به اهدافش مبتنی است.

راهبرد همکاری مبتنی براعتماد:

این راهبرد بامذاکره تلفیقی همراه است وهرطرف مذاکره ضمن تاکید برتعقیب هدف های مشترک، بطوردقیق نیازهای خودرا برای دیگری تبیین کرده،رهیافت حل مسئله راپیش می گیردوبه دنبال راه حلی است که طرفین را راضی کند.

راهبرد نرمش:

دراین راهبرد برای اجتناب ازتعارض ، هدف های یک طرف مذاکره بردیگری ارجحیت می یابد و یک طرف مذاکره به جای علاقه مندی به هدف های خود یا هدف های طرفین، به هدف های طرف دیگربیش از حد اهمیت می دهد.

 


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 404

دیدگاه های کاربران (0)

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

در صورت هرگونه مشکل در خرید و دانلود فایل ها بر روی گزینه تماس با ما در منوی بالای سایت کلیک کرده و پیغام خود را برای ما ارسال کنید یا از طریق ایمیل سایت به ما اطلاع دهید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما