در صورت هرگونه مشکل در خرید و دانلود فایل ها یا راهنمایی بر روی گزینه " تماس با ما " که در منوی بالای سایت قرارداده شده کلیک کرده و پیغام خود را برای ما ارسال کنید.

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 97
  • بازدید دیروز : 137
  • بازدید کل : 434942

پاورپوینت آشنایی با فناوری blu-ray


پاورپوینت آشنایی با فناوری blu-ray

پاورپوینت آشنایی با فناوری blu-ray

فرمت فایل : پاورپوینت

قابل ویرایش

تعداد اسلایدها : 22 اسلاید

فهرست مطالب:

مقدمه

تاریخچه

Blu-raY چیست؟

طرز کار دیسک های Blu-ray

آشنایی با تجهیزات کلی

نتایج

منابع

بخشی از اسلایدها :

مقدمه

وقتی چندین سال پیش صحبت از دیسکهای نوری، DVD به میان آمد خیلی ها باور نمی کردند که بتوان بر روی یک دیسک نوری چندین گیگابایت اطلاعات ذخیره کرد ولی بعد از آنکه دیسکهای DVDبه بازار آمد و تقریبا در دسترس همگن قرار گرفت این موضوع برای مردم عادی شد. اکنون با گذشت چندین سال از آن زمان شاهد ورود دیسک های جدیدی به بازار هستیم که توانایی ذخیره اطلاعاتی در حدود چند برابر DVD را دارند و این موضوع به ما این نوید را می دهد که در آینده نه چندان دور، شاهد ورود دیسکهایی با حجم فوق بالا و ویژگیهای دوچندان باشیم.

از اواسط دهه 90، با ظهور یک تکنولوژی جدید، صوت و تصویر دیجیتال به خانه های سراسر جهان پاگذاشت. این تکنولوژی، همانا ظهور پدیده نوپای رسانه CDهای دیجیتال و پس از آن DVD بود که تحولی عظیم در صنعت چند رسانه ای و صوت و تصویر ایجاد کرد. اکنون و در حال حاضر با پیدایش دیسک های Blu-ray یا (به اختصار) BD ها، این صنعت در آستانه تحولی دیگر قرار دارد این دیسک ها با توانایی بالایی که در ذخیره اطلاعات دارند.

تاریخچه

پس از اینکه شرکت شوجي ناکمورا ( Shuji Nakamura) توانست نسخه آزمايشي ديود ليزر آبي را ابداع کند، که اين باعث آغاز مرافعه تجاري طويلي گرديد.

در سال 2002، دو شرکت سوني و فيليپس بعد از مدتها همکاري در ساخت ديسک هاي نوري، تکنولوژي جديدي را که بر اساس پرتوهاي ليزر آبي کار مي کند، HD-DVD و Blu-ray نامگذاري نمودند البته HD-DVD متعلق به فيليپس بود که سرانجام قافيه را باخت و فرمت HD-DVD قبل از اينکه واقعاً مورد استفاده عملي قرار گيرد، از صحنه محو شد که علت آن هم عدم حمايت شرکت هاي بزرگ فيلم سازي از اين فرمت بود. بدين ترتيب فرمت Blu-ray حاکم بلامنازع ميدان شد.

ديسک هايBlue ray توسط انجمن ديسک Blue ray، گروهي از شرکتهاي ارائه دهنده لوازم الکترونيکي، سخت افزار کامپيوتر(computer hardware) و شرکت هاي توليد کننده تصاوير متحرک ايجاد گرديد.

دیسک های Blu-rayچیست؟

لوح هاي فشرده Blu-ray Disk يا BD : نام یک نوع دیسک نوری است که نسل جديد لوح هاي فشرده و حافظه هاي نوري ذخيره رسانه ها هستند که با هدف ذخيره ويديو هاي High-Definition با کيفيت فوق عالي در دست ساخت قرار گرفته اند و براي نخستين بار در سال 2006 آماده عرضه محصولات کمپاني هاي فيلم سازي بر روي اين لوح هاي جديد و فوق کيفيت شدند.


مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 404
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

در صورت هرگونه مشکل در خرید و دانلود فایل ها بر روی گزینه تماس با ما در منوی بالای سایت کلیک کرده و پیغام خود را برای ما ارسال کنید یا از طریق ایمیل سایت به ما اطلاع دهید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما